Måkestad er en etablert grossist som leverer alt storhusholdninger trenger, der kundene alltid står i sentrum og raske leveranser er en selvfølge. For å holde det høye servicenivået er de avhengige av gode løsninger for logistikken.
De trengte et system som kunne gi bedre oversikt, være enkelt å bruke og samtidig leveres til en fornuftig pris. Valget falt på Tracksys.
Brukervennlig løsning med tett oppfølging
Tracksys kombinerer et brukervennlig system med personlig oppfølging, slik at kundene raskt kommer i gang og alltid har et team i ryggen. Vi gjør oppstarten enkel med skreddersydd oppsett, digital opplæring og support som følger deg hele veien. Med Tracksys får du alle funksjoner samlet i én løsning, med én innlogging og åpen integrasjon mot andre systemer.
En viktig fordel er at systemet automatisk laster ned både fartsskriverdata og sjåførkort. Dermed får Måkestad full kontroll på kjøre- og hviletidsreglene, uten manuelle prosesser eller risiko for å glemme eller ikke rekke frister.
– «Vi er veldig fornøyde med Tracksys. Systemet er enkelt å bruke, oppfølgingen er god og profesjonell, og til en rimelig pris. For oss har dette blitt et verktøy som virkelig gjør hverdagen enklere og brukes aktivt i vår daglige drift», forteller John-Olav Måkestad, daglig leder i TL Måkestad AS.
Bedre oversikt og mindre tidsbruk
Med Tracksys har Måkestad fått en flåtestyring som er både mer oversiktlig og mindre tidkrevende. Systemet brukes aktivt i den daglige driften, bidrar til mer effektiv oppfølging og gir trygghet for at alt er i tråd med regelverket.