Tjenester
Ruteplanlegging

Ruteplanlegging

Tjenesten beregner den mest effektive kjøreruten fra en oppdragsliste, og optimaliserer den basert på tid, stopp og volum. Dette gir en kostnadseffektiv, tidsbesparende og miljøvennlig flåtestyring.

Ruteplanlegging

Vår tjeneste for ruteplanlegging er utviklet for å forbedre kvaliteten på tjenestene din bedrift tilbyr og hjelper deg med å administrere logistikkprosessen mer effektivt.

Her håndterer du effektivt prosesser knyttet til ruteplanlegging, inkludert håndtering av ruter, rekkefølgen på stopp og adressehåndtering, tildeling av rute til kjøretøy/sjåfør og sporing av rutens fremdrift. Applikasjonen for ansatte kan utveksle data, slik at de kan følge sin planlagte rute og starte kartnavigasjon gjennom appen. Meldinger, filer og medieutveksling støttes også. For å automatisere ruteplanleggingsprosessen kan du integrere vårt system med ditt IT-system ved hjelp av API-integrasjon. Dette sikrer automatisk utveksling av nye bestillinger, dokumenter og annen relevant data.

Tjenesten er også integrert med tredjeparts navigasjons- og kartleverandører,  og støtter oppdateringer i sanntid om trafikkforhold, estimert ankomsttid og annen informasjon som er relevant for logistikksplanleggingen. Individuelle navigasjonsinnstillinger gjør det mulig å administrere preferanser for ruteplanlegging, for eksempel begrensninger for tunge kjøretøy, unngåelse av bomveier eller grusveier, motorveier, osv.

Det finnes to typer planlegging, og valget mellom dem avhenger vanligvis av hvordan bedriftens prosesser fungerer, enten basert på sjåfør eller på kjøretøy.

00
Detaljert optimalisering og sekvensering
00
Pålitelig navigasjon og personlige innstillinger
00
API-integrasjoner for en sømløs arbeidsflyt
00
Planlegging etter sjåfør
00
Planlegging etter kjøretøy

En partner for suksess

Vi er med deg på veien, hjelper deg i gang og er tilgjengelig når du trenger det.  

Rask responstid
Garantert oppetid
24/7 vakttelefon og feilretting
RuteplanleggingRuteplanlegging

Ofte stilte spørsmål

Les alle
No items found.

Relaterte tjenester

Book demo

Ønsker du å se hvilke muligheter som finnes i vår løsning? Vi tar gjerne en gjennomgang med deg.

Snakk med en ekspert
Frank Strand
+ 47 909 69 090frank@tracksys.no
Takk! Din forespørsel er mottatt.
Oops! Something went wrong while submitting the form.

Dette sier kundene våre

Vi investerte i kamerasystemer for unik dokumentasjon og sjåførens trygghet, alt integrert i én løsning.

Tone Aarseth - Daglig leder

Med temperaturmåling fra Tracksys i våre isbiler får vi varsling hvis noe går galt. Vi har alltid kontroll på at varene ikke utsettes for nedsmelting.

Rune Borgerød - Driftssjef

Kjørebok fra Tracksys dekker våre dokumentasjonskrav. Plattformen gir informativ analyse. Tracksys har svært rask responstid på support og fremstår veldig løsningsorientert.

Christian Hodne - Seksjonsleder transport

Vi slet med hengere på avveie, men med Tracksys-løsningen er ikke dette lenger en utfordring. Alt er sømløst integrert i ett system.

Stine Bransdal - Daglig leder

Sammen med TrackSys er vi i forkant med utviklingen, skaper og tilpasser innovative løsninger for en effektiv og bærekraftig fremtid.

Roy Mikkelsen - Maskininspektør

Tracksys' plattform gir fullstendig kontroll over vår flåte, med nedlasting av kjøre- og hviletider samt analyse av selskapets avvik.

Jan Robert Juvet - Daglig leder

Nå administrerer vi hele vår bilflåte sømløst på én plattform, og dette sparer oss betydelig tid og kostnader i driften.

Reidar Dahl - Daglig leder

Tracksys tilpasser løsninger til vår kjernevirksomhet, med enestående service og løsningsorientert tilnærming. Utmerket samarbeidspartner som går ekstra langt.

Vegar Sand Braaten - Logistikksjef/CLO

Tracksys gjennomførte en ypperlig oppstartsprosess for vår landsdekkende bilflåte, særdeles effektivt og grundig gjennomført. Topp kvalitet fra start til slutt.

Roger Eriksen - Logistikksjef

Sett sammen den beste løsningen for dine behov.

Se alle tjenester

No items found.